حدیث روز
حضرت رسول اکرم صلی الله علیه وآله: کسی‌که قائم از فرزندان مرا انکار کند، پس همانا مرا انکار کرده است - مصدر کتاب منتخب الاثر تألیف آیت الله العظمی صافی قدس سره

یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024 ساعت ×
بیانات استاد حاج شیخ محمد حسن صافی گلپایگانی در مورد حوادث اخیر
۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
استاد حاج شیخ محمد حسن صافی گلپایگانی در آغاز درس خارج فقه خود در روز شنبه 14 مهرماه 1403 با اشاره به حوادث چند روز اخیر بیانات مبسوطی را ایراد فرمودند.
پ
پ

بیانات استاد حاج شیخ محمد حسن صافی گلپایگانی در مورد حوادث اخیر

استاد صافی گلپایگانی در آغاز درس خارج فقه روز شنبه ۱۴مهرماه در مسجد اعظم بیان داشتند: هفته گذشته شاهد حوادث مهمی بودیم که برخی سخت و نگران کننده و برخی دیگر برای امت اسلامی عزّت آفرین و برای جمهوری اسلامی افتخار بود.

شهادت سیّد مقاومت فرمانده بزرگ حزب الله لبنان موجب تاسف و تاثر شدید گردید اما دفاع مشروع جمهوری اسلامی و حملات موشکی سپاه پاسداران به قلب رژیم غاصب صهیونیستی اقتدار وصلابت ایران اسلامی را نشان داد و ملت بزرگ ایران و امت اسلامی را خوشحال نمود.

ایشان در ادامه افزودند:

شاهکار این حوادث و از مهمترین آنها حماسه نماز جمعه تهران و حضور با صلابت مقام معظم رهبری و ایراد خطبه های نماز جمعه بود که میتوان گفت عظمت این حضور و برکات آن حتما از وعده صادق یک و دو بیشتر است.

بیانات متین و مستدل و قاطع معظم له برای مسلمانان مظلوم لبنان و فلسطین قوت قلبی بود که روح تازه ایی در کالبد مقاومت دمید، امروز خداوند را شاکر هستیم که با این حضور حماسی آرامش را در جامعه خود احساس میکنیم و نگرانی ها برطرف شده است.

استاد حوزه علمیه قم گفتند:

البته همه باید بدانیم که صاحب اصلی کشور عزیز ما حضرت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هستند و همیشه از خداوند بخواهیم که در سایه عنایات آن امام و حجت خدا، این کشور را از گزند حوادث حفظ فرماید.

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی قدس سره در اوقاتی که حادثه مهمی پیش می آمد به محضر مبارک حضرت ولی عصر ارواح العالمین له الفداء عریضه می نوشتند، بارها این امر اتفاق افتاد که ایشان با انابه و تضرع از آن حضرت استمداد مینمودند و رفع مشکلات را طلب میکردند.

از خداوند متعال میخواهیم که با ظهور موفور السرور آن حضرت، دشمنان اسلام و انسانیت بویژه صهیونیست جنایتکار را نابود گرداند و دولت کریمه مهدوی را در سراسر جهان حاکم نماید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وبسایت منتشر خواهد شد.