حدیث روز
حضرت رسول اکرم صلی الله علیه وآله: کسی‌که قائم از فرزندان مرا انکار کند، پس همانا مرا انکار کرده است - مصدر کتاب منتخب الاثر تألیف آیت الله العظمی صافی قدس سره

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت ×
دیدار دکتر کلایی شهردار مشهد مقدس با مرجع عالیقدر شیعه
۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۸
همزمان با دهه کرامت، شهردار مشهد دکتر کلایی و هیئت همراه با حضور در بیت مرجع عالیقدر حضرت آیة الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله الوارف با ایشان دیدار و از توصیه های معظم له بهره مند شدند.
پ
پ

دیدار دکتر کلایی شهردار مشهد مقدس و هیئت همراه با مرجع عالیقدر شیعه حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله العالی

همزمان با دهه کرامت، شهردار مشهد دکتر کلایی و هیئت همراه با حضور در بیت مرجع عالیقدر حضرت آیه الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله الوارف با ایشان دیدار و از توصیه های معظم له بهره مند شدند.

در ابتدای این دیدار، گزارشی از فعّالیت ها و برنامه های شهرداری مشهد ارائه داد.

 

خدمت به مشهد، خدمت به نشر و ترویج معارف نورانی حضرت رضا علیه السلام است.

معظم له ضمن تقدیر و تشکّر از ایشان و همکارانشان فرمودند:

توفیق خدمت در شهر مقدّس مشهد افتخار بزرگی است؛ این فرصت را قدر بدانید، و سعی کنید روز به روز بر خدمت به زائران و مجاوران آن حضرت بیفزایید.

خدمت در جوار ملکوتی بارگاه امام رضا علیه الصّلاه و السلام قداست و اجر بیشتری دارد، چرا که مشهد شهری جهانی و پایتخت معنوی ایران است.

مرجع عالیقدر در بخش دیگری از بیانات خود با اشاره به قداست شهر مقدّس مشهد فرمودند:

اینجا به واسطه وجود مبارک حضرت علی بن موسی الرضا علیه الصلوه و السلام قداست و معنویت خاصی دارد و باید در همه برنامه ها مراقب بود که شئون به طور کامل رعایت شود.

ایشان در قسمت دیگری از توصیه های خود افزودند:

در تمام اقدامات و فعالیت هایی که دارید هدفتان خدمت به حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و مردم که عیال آن حضرت هستند باشد و بدانید اول کسی که از خدمت به مردم خوشحال می شوند وجود مبارک آن حضرت هستند.

 

فضای شهر مقدّس مشهد را جهت بهره برداری بیشتر معنوی زائران و مجاوران مهیّا کنید تا مردم توشه های معنوی از این شهر به ارمغان ببرند.

آیت الله العظمی صافی در ادامه، با اشاره به رفت و آمد بسیار زائر به این شهر مقدّس فرمودند:

فضای شهر مقدّس مشهد را جهت بهره برداری بیشتر معنوی زائران و مجاوران مهیّا کنید تا مردم توشه های معنوی از این شهر به ارمغان ببرند.

معظم له در پایان با تشکر از شهردار محترم مشهد جهت خدماتی که به دسته بزرگ هیئات عزاداری در روز شهادت امیرالمومنین حضرت علی علیه الصلوه و السلام داشته اند، از خداوند متعال برای ایشان و همکارانشان توفیقات بیشتر مسئلت نمودند.

 

گزارش تصویری این دیدار را از لینک زیر مشاهده نمایید:

تصاویر دیدار دکتر محمدرضا کلایی، شهردار مشهد مقدس 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وبسایت منتشر خواهد شد.