حدیث روز
حضرت رسول اکرم صلی الله علیه وآله: کسی‌که قائم از فرزندان مرا انکار کند، پس همانا مرا انکار کرده است - مصدر کتاب منتخب الاثر تألیف آیت الله العظمی صافی قدس سره

سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ Tuesday, 2 July , 2024 ساعت ×
شب های قدر و دعای همگانی
۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
شایسته است در این لیالی که ملائکه الهی مقدرات سال را بر امام زمان (عج) نازل می‌کنند به انجام این وظایف اهتمام نمائیم.
پ
پ

شایسته است در این لیالی که ملائکه الهی مقدرات سال را بر امام زمان (عج) نازل می‌کنند به انجام این وظایف اهتمام نمائیم:

1- مؤمنان به تجدید عهد با ولی امر و صاحب لیله‌القدر و وارث غدیر حضرت بقیه الله (عجل الله تعالی فرجه الشریف) اقدام نموده و با خواندن دعای معروف «اللهم کن لولیک» و «زیارت آل‌یس» از نور هدایت آن هدایتگر الهی بهره مند شویم.

2- همگان این شب را برای کسب معارف دین تو به دعا، پاک ساختن نیات و درخواست هدایت، امنیت و سلامت برای همه بنی نوع بشر، غنیمت بدانیم تا به عنایت حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) این بیماری فراگیر و نقاط ضعف اقتصادی اجتماعی و مناهی و معاصی که هویت جامعه را تهدید می‌کند برطرف شود.

3- اینجانب از همه منتظران خاصه خطبا، شعرا و ذاکرین خاضعانه استدعا دارم که دل‌ها را متوجه آن امام عزیز و مهربان نمایند و به طور خاص بخشی از مجالس را در تمامی ایام سال به دعای متضرعانه برای فرج موفور السرورش اختصاص دهند.

4- وظیفه همه مسلمانان دعای همگانی برای فرج است.

«اللَّهُمَّ اکْشِفْ هٰذِهِ الْغُمَّهَ عَنْ هٰذِهِ الْأُمَّهِ بِحُضُورِهِ، وَعَجِّلْ لَنا ظُهُورَهُ، إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیداً وَنَرَاهُ قَرِیباً»

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وبسایت منتشر خواهد شد.